Відвідали кінний клуб 04.09.2016. Покатались на конях, діти в захопленні, дорослим сподобалось. Дівчина яка нам допомагала, уважна та доступно розповіла про всі нюанси катання на конях, за що їй велика подяка. Потім повечеряли в ресторані(обстановка гарна та атмосфера відповідає відпочинку), все смачно та гарно оформлено. Окремо потрібно сказати за обслуговування, всі привітні що офіціант, що адміністратор. Щира подяка за вдалий відпочинок. Обовязково відвідаємо ще не раз)))
Доброго дня, моя дитина (дівчинка 11 років) хоче до вас ходити . Хотіла у вас запитати скільки потрібно платити в місяць за дитину ? І що потрібно для займання кінного спорту?
Була у Вас в цю неділю з дітьми. Приїхали розважитись, поїсти, а головне покататись на конях. Це було вже давнє бажання моєї маленької дочки. Отже знайшли час та приїхали. Замовили щось поїсти "швидкого" - дітям пельмені з картоплею фрі, собі деруни. "швидкого" ГОДИНУ чекали!! нарешті на тарілці в діаметрі не меньше пів метра, після нагадувань приносять пельмені "россыпью". дыти питають за оцет - поки принесли пельмені холодні, моїх дерунів і впомині не має. На "десерт" подали картоплю фрі, з замовленими кетчупом та майонезом до неї та сама історія що й з оцетом - їли холодними. Розсерджена я прошу рахунок. чекаю, чекаю, чекаю - йду в середину шукати офіціанта... і що ви думаєте - сидить гарненько біля стійки і попиває каву, а я мерзну на вулиці чекаючи на рахунок. Поки я бігала за Вашим персоналом - робочий день у коників теж скінчився. От і поїхали з істерикою назад додому. Я вже всяке бачила, а ле пельмені за годину та таку нахабність офіціанта (який перед тим, бачив, що я розмовляю по телефону з закордоном висів у мене над головою, щоб я робила замовлення). Що робить Ваш адміністратор там - не знаю. Очевидно персонал почуває себе "як вдома" на відміну від Ваших гостей.
Відгуки 20
Залиште свій відгук